رضایی ملک.نرگس
مدل بهبود خدمات بانکداری با استفاده از مدیریت دانش مشتری و بانکداری همراه و بررسی تاثیر آن بر وفاداری مشتری در بانک ملت
[
دوره9,
شماره
31
- بهار - تابستانسال
]
رضائی ملک.محمد
مدل بهبود خدمات بانکداری با استفاده از مدیریت دانش مشتری و بانکداری همراه و بررسی تاثیر آن بر وفاداری مشتری در بانک ملت
[
دوره9,
شماره
31
,
32
- بهار - تابستانسال
1396]
رضائی ملک.نرگس
مدل بهبود خدمات بانکداری با استفاده از مدیریت دانش مشتری و بانکداری همراه و بررسی تاثیر آن بر وفاداری مشتری در بانک ملت
[
دوره9,
شماره
31
,
32
- بهار - تابستانسال
1396]