ر

  • رضایی ملک.نرگس مدل بهبود خدمات بانکداری با استفاده از مدیریت دانش مشتری و بانکداری همراه و بررسی تاثیر آن بر وفاداری مشتری در بانک ملت [ دوره9, شماره 31 - بهار - تابستان سال ]
  • رضائی ملک.محمد مدل بهبود خدمات بانکداری با استفاده از مدیریت دانش مشتری و بانکداری همراه و بررسی تاثیر آن بر وفاداری مشتری در بانک ملت [ دوره9, شماره 31 , 32 - بهار - تابستان سال 1396]
  • رضائی ملک.نرگس مدل بهبود خدمات بانکداری با استفاده از مدیریت دانش مشتری و بانکداری همراه و بررسی تاثیر آن بر وفاداری مشتری در بانک ملت [ دوره9, شماره 31 , 32 - بهار - تابستان سال 1396]