• صفحه اصلی
  • درباره رایمگ
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • شهلا بهاری

    فهرست مقالات شهلا بهاری


  • مقاله

    1 - تأثیر رفتار شهروندي سازمانی بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل¬های بین المللی پارسیان استان مازندران)
    10.52547/journalitor.35756.10.20.157
    جعفر بهاری مهدی کروبی شهلا بهاری
    مطالعات اجتماعی گردشگری , شماره 20 , سال 10 , پاییز-زمستان 1401

  • مقاله

    2 - تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندي سازمانی در صنعت هتل داری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی خزر)
    جعفر بهاری مهدی کروبی شهلا بهاری سمیرا محمدی
    مطالعات اجتماعی گردشگری , شماره 16 , سال 8 , پاییز-زمستان 1399

  • مقاله

    3 - رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت، وفاداری و اعتماد مشتری، در هتل های انقلاب و لاله شهر تهران
    10.52547/journalitor.36165.9.18.0
    جعفر بهاری شهلا بهاری
    مطالعات اجتماعی گردشگری , شماره 18 , سال 9 , پاییز-زمستان 1400
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات رایمگ است.
حق نشر © 1404-1396

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره رایمگ| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • Ricest
  • عضویت/ ورود
  • email