م

  • محمدرضایی لرکی.رضوان سيستم توصيه گر زمينه آگاه سفر با بهرهگيری از اطلاعات عکسهای برچسبدار جغرافيايی [ دوره11, شماره 41 , 42 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • محمدی.شهریار معیارهای ارزیابی ارزش اثرگذاری کاربران رسانه های اجتماعی- چارچوبی براساس کاوش رسانه های اجتماعی [ دوره11, شماره 39 , 40 - بهار - تابستان سال 1398]
  • منتظر.غلامعلی گروه‌بندی همسان یادگیرندگان در محیط یادگیری الکترونیکی به کمک روش خوشه¬بندی شورایی [ دوره11, شماره 39 , 40 - بهار - تابستان سال 1398]
  • موحدی.مسعود ارائه مدل پذیرش فناوری اطلاعات در پروژه‌های تحقیقاتی دانشگاهی حوزه ICT بر اساس مدل پذیرش فناوری ITAIM [ دوره11, شماره 41 , 42 - پاییز - زمستان سال 1398]
  • موسوی.سید نجم الدین ارائه الگوی معماری دانش منابع انسانی در سازمان‌های دانش‌بنیان با استفاده از رویکرد آمیخته [ دوره11, شماره 39 , 40 - بهار - تابستان سال 1398]
  • میلانی.فرزانه بررسی تاثیر استفاده از انواع استراتژی¬های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر جلب اعتماد مشتریان شورایی [ دوره11, شماره 39 , 40 - بهار - تابستان سال 1398]