• الصفحة الرئيسية
  • عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • جعفر بهاری

    فهرس المقالات جعفر بهاری


  • المقاله

    1 - تأثیر تعهد مدیریت در کیفیت خدمات بر رضایت شغلی کارکنان در صنعت هتل¬داری مورد مطالعه: هتل¬های پنج ستاره شهر تبریز
    جعفر بهاری صادق صالحی مرجان بذله
    مطالعات اجتماعی گردشگری , العدد 11 , السنة 6 , بهار-تابستان 1397

  • المقاله

    2 - تأثیر رفتار شهروندي سازمانی بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل¬های بین المللی پارسیان استان مازندران)
    10.52547/journalitor.35756.10.20.157
    جعفر بهاری مهدی کروبی شهلا بهاری
    مطالعات اجتماعی گردشگری , العدد 20 , السنة 10 , پاییز-زمستان 1401

  • المقاله

    3 - تأثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندي سازمانی در صنعت هتل داری (مطالعه موردی: هتل پارسیان آزادی خزر)
    جعفر بهاری مهدی کروبی شهلا بهاری سمیرا محمدی
    مطالعات اجتماعی گردشگری , العدد 16 , السنة 8 , پاییز-زمستان 1399

  • المقاله

    4 - رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت، وفاداری و اعتماد مشتری، در هتل های انقلاب و لاله شهر تهران
    10.52547/journalitor.36165.9.18.0
    جعفر بهاری شهلا بهاری
    مطالعات اجتماعی گردشگری , العدد 18 , السنة 9 , پاییز-زمستان 1400

  • المقاله

    5 - تأثیر تعهد سازمانی و رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان در هتل¬های پارس ائل¬گلی و شهریار شهر تبریز
    جعفر بهاری سمیرا محمدی
    مطالعات اجتماعی گردشگری , العدد 28 , السنة 12 , زمستان 1403
  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • مركز معلومات العلوم والتكنولوجيا الاقليمي
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام Rimag Press Management. © 1438-1446

الصفحة الرئيسية| دخول| عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • Ricest
  • دخول
  • email