• صفحه اصلی
  • درباره رایمگ
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 4
  • شماره12 و 13 دوره4
  • 12
    شماره 12 و 13 دوره 4 بهار-تابستان 1391

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تحلیل محتوایی و ساختاری تالارهای گفتگوی برخط به منظور استخراج روابط اجتماعی کاربران و به‌کارگیری آن‌ها در مکانیزم‌های گروه بندی
        فاطمه  عروجی فتانه تقی یاره
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - آموزش به سبک چندرسانه¬ای و تأثیر آن بر يادگيري و يادداري ساختار دستوری زبان انگليسي
        سعید اسدی الهام  قبادي
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - ارزشیابی آموزش الکترونیکی با رویکرد بهینه کاوی 1 مطالعه موردی: آموزش عالی ایران
        عباس اناری نژاد علی اکبر صفوی فرشاد  مرادی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - سنجش وضعیت شکاف برتری خدمات الکترونیکی در دانشگاه پیام¬نور
        مهدی  معینی کیا عادل  زاهد بابلان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - ارتقاء مهارت‌های كارآفريني سرمایه هستان¬نگار با استفاده از پرتال آموزش كارآفريني
        مریم طایفه محمودی مهتاب پیوست مهدیه محسنی محمود خراط سیما بابادی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - ارائه مدلی برای استخراج اطلاعات از مستندات متنی، مبتنی بر متن¬کاوی در حوزه یادگیری الکترونیکی
        احمدآقا کاردان مینا  کیهانی نژاد
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - رابطه هوش هیجانی و گرایش به آموزش الکترونیکی در سازمان‌ها مورد مطالعه:کارکنان بانک‌های استان البرز
        بنام قربانی فرد سید شهاب موسوی حسینعلی عزیزیها شهرام  هاشم نیا
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات رایمگ است.
حق نشر © 1404-1396

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره رایمگ| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • Ricest
  • عضویت/ ورود
  • email